Work like a MAN , Be like a BOSS .

Followers

Monday 11 June 2012

THOUGH i'm really a IRONMAN ?

If two people happy together .
LEAVE THEM ALONE .


Fuck , 我头上的KNN的疤痕 ==
很丑我知道。

其实,有些事情。
不要让我知道了,才来告诉我。
我觉得没必要,
因为你会让我明白,解释等于掩饰。

就是死都不要告诉我真的话?
那我觉得我没有意义再跟你下去。

Why ?
Don't make me feel like I'm a stranger . 
Truth also need best friends told me , 
i only know what's the TRUTH .

Yea , truth are important to me .
no , I think for everyone ! 

In your heart , who am i ?
i know , just a little place for me to sitting there .
And the place i sitting , you won't mention on it .
am i right ?

yea , i'm damn sensiiiiiiiiitive .
but , don't tell me the truth is your FAULT .

不要让我连理都不想理你。
到这种地步的时候,
就算再喜欢你,我也会让你想办法体会到什么叫骗得感觉。


还是我应该说
我应该不介意,到朋友的怀里哭一哭没事了。
然后再继续GENTLEMAN

你以为我IRONMAN ?
烫一下衣服就没事? ==

你以为我MAGGIEMAN?
被吃几口就没事?

你以为我ULTRAMAN ?
打了怪兽就没事?

我只是可以很GENTLEMAN
不是烫几下衣服, 被吸几口,打了怪兽
就真的没事。

不要把T想象的打不倒的,他们倒的时候,你却不知道。

I"M LOST IN YOU

IN YOUR HEART , WHERE'S MY PLACE ?
IN YOUR HEART , WHO AM I ?
IN YOUR HEART , WHAT I BELONG TO ?


Best friend by JASON CHEN

华语版。


AND LAST , 
SMILE BUDDDDDDY BUD ! 

No comments:

Post a Comment